13/06/2018

Maandag 11 juni 2018 - ondertekeningen Partners in Education

Hans van den Hurk tekende namens de Fontys Rockacademie het Friend in Education convenant. Waarbij zij weer 4 jaar zijn betrokken bij het Media Design onderwijs van FHICT. Een mooie samenwerking waarbij de Rockacademie de bands levert waarvoor de studenten van semester 2 een branding ontwerpen.

Op deze foto ziet u de overhandiging van het convenant tussen FHICT en Netmatch. CEO Eric van der Hout tekende dit convenant.

Netmatch participeert in het onderwijs in semester 4 van Software Engineering, waarin zij een bijdrage leveren in de scrum.

Hier hertekenen Ariën Kingma van Brand Encounters en Ad Vissers van FHICT het convenant voor weer 4 jaar samenwerking.

Brand Encounters levert voor de Open Innovatie studieroute opdrachten aan waar de studenten mee aan de slag kunnen.

Ook het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) mag zich voortaan Partner in Education van FHICT noemen. Hier tekent Marijke Renaud het convenant.

Het CBS levert interessante casussen met bijbehorende data aan voor de minor Applied Data Science.

FutureBites, bekend van de Night of the Nerds tijdens de Dutch Technology Week in Eindhoven is nu ook Partner in Education.

Jacqueline Pijcke tekende namens FutureBites het convenant. Zij maken het mogelijk dat studenten van de studierichting ICT & Game Design een bijdrage kunnen leveren aan de Night of the Nerds. En daarnaast zijn zij ook opdrachtgever en linking pin voor ICT & Smart Mobile.

En last but zeker niet least is Paaspop ook Partner in Education.

Op de foto alumnus Lorenzo Toffolo, die zijn carrière bij Paaspop begon met een afstudeeropdracht voor FHICT. Hij begeleidt nu de studenten vanuit Open Innovation en de Delta studenten bij projecten die zij uitvoeren voor Paaspop